chenta

Frangipani Flower

Pages

Tuesday, February 8, 2011

rndu jd anak tentera

kalu nak taw dlu aku la nak tentera.. huhuh.. time tu duk taman intan arau,perlis..  aku rndu zaman dlu.. pg2 p sek nek trak tentera ngn kwn2.. yg paling bestnya berebut nak duk depan.. duk ngn pak cik2 hansem.. lawak toi time tu.. kecil2 pun da ati jg.. hurmmm.. kenangn bg aku.. p sek n balik sek nek trak tentera..
aku paling suka idup masyarakat yg 1 malaysia.. xkira kaum pasti mesra b’gaul.. tiap ari perayaan pasti meriah.. aku jg xkish time tu kwn ngn cpe xkira la ngn cina ka,siam ka, n apa2 kaum.. aku cukup hppy sbb kdng2 kita akn taw jg adab resam mereka.. kita leh pelajari serba sedikit..
yang paling aku suka.. kem abah aku sllu adakan cm2 p’tndingan fmly.. aku mmg pantang la jmpa p’tndngan nie..masuk je time tu.. sme la ngn mak abah aku pun.. sama naik.. hahahaha..
aku rndu mknan dy jg.. aku tingin sgt nak mkn bubur kacang.. cdep sgt..
dh hampir 10 thn aku xasa smua tu lg..
aku ada jg nak cri laki kerja tentera nie.. ada jg la impian nk kawin ngn org tentera ..ehehe.. yg lawaknya kwn aku yg dpt org tentera .. sedangkn dy xpernh impikan smua ni.. nasib2.. tp dy dh nasihat aku awal2 xpayah la cri org tentera sbb pe aku pon xtaw.. hurrmm..  bkn pe ne nak taw kot leh asa khidupn cm tu lg.. aman dan damai..  tp apa la daya..

No comments:

Post a Comment